Silalah LIKE kalau sudi :)

Pengerah Jemari

Nota Penulis

Kalau kau orang nak beli novel Budak SMART, Pemuja Rahsia atau Kugiran SMART, bolehlah e-melkan pesanan kau orang kepada ilmia85@gmail.com berserta nama dan judul novel yang ingin dibeli.

Rabu, April 06, 2011

CYAM Akan Kembali!

Ketika sedang merenung komputer riba bagi menulis bab 9 "Kugiran SMART" semalam, saya terpandang akan folder "Cinta yang Aku Mahu".

Spontan tangan saya menekan folder itu. Saya hampir terlupa tentang manuskrip ini. Rupa-rupanya ceritanya sudah separuh jalan tapi dari segi kualiti, masih banyak kelemahannya.

Jadi, saya membuat keputusan untuk merombak kembali cerita ini. Cerita ini memang nampak biasa tapi ada sesuatu yang ingin saya sampaikan. Insya-Allah saya akan berusaha menyiapkan manuskrip cerita ini.

Doakan saya ya =)

Tiada ulasan: