Silalah LIKE kalau sudi :)

Pengerah Jemari

Nota Penulis

Kalau kau orang nak beli novel Budak SMART, Pemuja Rahsia atau Kugiran SMART, bolehlah e-melkan pesanan kau orang kepada ilmia85@gmail.com berserta nama dan judul novel yang ingin dibeli.

Rabu, April 14, 2010

Always Be Smart

Di sini saya nak ucapkan bebanyak terima kasih kepada semua yang telah membeli novel 'Budak SMART' pada pesta buku di PWTC yang lalu! Harap kau orang enjoy dengan cerita tu. Semua kritikan dan saranan akan saya jadikan panduan dalam novel yang akan datang. Trimas semua!


Dulu petikan gitar jemari itulah yang mengikat hatinya. Kini merdu suara itu pula yang merantai hatinya. Antara gitaris dan vokalis, siapakah yang lebih memikat?


Komen yang diceduk dari chatbox

Budak SMART fan: Kak, saya sudah beli novel Budak SMART dan ceritanya terbaikkkkk! Haha, 5/5! Kalau ada sambungan update cepat blog ni,tau tau,haha.

secret: salam, saya baru aje habis baca novel Budak SMART. Bestlah. Nanti ada sambungannya lagi ke tak ya?? Apa-apa pun aku akan tunggu keluaran tu...nanti bagi tahu ya bila dah keluar. Tak sabar nak tahu tentang Laily dengan Riz.

Amin - sg buloh: Saya suka novel ni Budak SMART...sangat menarik.. dan saya suka yg bentuk graffiti tu kat kulit depan tu..huhu.. Lain kali kalau akak buat novel lagi buat novel pasal seorang pelukis graffiti..huhu

Irfan teksha: Cerita ni saya baru habis baca. Best jugak cerita ni. Member pun puji sama. Ni betul-betul, bukan main-main.

Farah: Akak il.mia... saya baru beli buku akak waktu pwtc hari tu. Saya belum sempat baca lagi... tapi saya baca sinopsis pun dah tau cerita tu bestlah =D

Syafiqah: Akak! Novel Budak SMART memang best! Saya siap dapat tandatangan akak lagi.

lonelykidz: Buku ni tak ada sambungan ke? Heheh!... Suka argh buku ni, best!


*Buat masa ni, novel 'Budak SMART' cuma dapat dibeli eksklusif di Bookstation sahaja. Pasal sambungan 'Budak SMART', insyaAllah sedang diusahakan tapi bukan dalam tahun ni ya. Sekarang saya sedang mengusahakan sebuah novel remaja lagi :)

Tiada ulasan: