Silalah LIKE kalau sudi :)

Pengerah Jemari

Nota Penulis

Kalau kau orang nak beli novel Budak SMART, Pemuja Rahsia atau Kugiran SMART, bolehlah e-melkan pesanan kau orang kepada ilmia85@gmail.com berserta nama dan judul novel yang ingin dibeli.

Isnin, Disember 08, 2008

Begini Kerana Kamu

Aku berubah kerana sikapmu
Sikapmu yang merimaskan aku
Aku begini kerana egomu
Egomu yang menekankan aku
Aku menjauh kerana dinginmu
Dinginmu yang memaksakan aku

Apalah gunanya berkawan berkurun
Jika tiada pengisian di dalamnya
Apalah gunanya berkawan bertahun
Jika hanya menambahkan sengsara

Aku bukan si paku tekan
Hanya menurut tanpa melawan
Aku bukan stereng kenderaan
Hanya bertindak mengikut tuan

Aku manusia punya perasaan
Walau kadang hilang pendirian
Selama mana aku mampu bertahan
Aku berserah kepada-Mu Tuhan

Tiada ulasan: