Silalah LIKE kalau sudi :)

Pengerah Jemari

Nota Penulis

Kalau kau orang nak beli novel Budak SMART, Pemuja Rahsia atau Kugiran SMART, bolehlah e-melkan pesanan kau orang kepada ilmia85@gmail.com berserta nama dan judul novel yang ingin dibeli.

Selasa, Disember 30, 2008

Cinta 'Kan Membawamu Padaku (credit)

Judul Lagu: Kumahu Kautahu
Artis: Hujan
Album: EP Check Check Rock Rock


Tersudut termenung jauh
Mengenangkan nasib kita
Kita miliki separuh
Berbentuk hati cinta namanya

Walau kau jauh
Kusentiasa menunggumu
Pedihku imbas kembali memori
Walau kau jauh
Ku berjanjikan terus tunggu
Dipisah lautan biru ku mahu kau tahu
Aku kan terus menunggu

Jaga benar gambarku dalam telefon bimbit mu
Jangan pernah sekali kau buang
Seperti cinta ini yang terbuku
Akan bersemi jua



Sumber inspirasiku dalam Cinta 'Kan Membawamu Padaku ...






Gambar 1: Sheila on 7 ~ Duta, Adam, Eross, Sakti & Anton
Gambar 2: Duta & Adelia Lontoh
Gambar 3: DutAdeliAishAyman @ One Utama, KL, Malaysia
Gambar 4: DutAdeliAishAyman @ Indonesia

TERIMA KASIH SUDI MEMBACA CINTA 'KAN MEMBAWAMU PADAKU SAMPAI KE AKHIR =)

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

finally habis jugak saya baca... nak tanya, ni cerita benar ke? so skrg memang u kat indonesia with your hubby and your kids?
kalau betul, terharunya saya...

Ilmar Imia berkata...

waduh... crita ni cuma rekaan dan imaginasi saya aja. Klu ada kisah benar pun, cuma 10 peratus aja.

Saya blum kahwin lg la =)

Anyway, thanks ya!